Dagarna

Här händer det inte mycket……….! Så vad skriver man om då? Vädret kanske, höst, sol, blåst, regn, blåst, mulet, blåst, dag ut och dag in. Just nu skiner solen. Så nu vet ni det!

Vad gör jag om dagarna? Jag syr ganska mycket, både på maskin och för hand. Jag sitter ofta vid datorn, kanske lite för ofta. Några gånger varje vecka är jag i kyrkans secondhandbutik och hjälper till. Plockar fram varor och prismärker dem. Sorterar inlämnade varor.

Dagarna går och jag blir äldre för var sekund. Sådant är livet!

2 thoughts on “Dagarna

  1. Tur att jag inte blir äldre än 27, för all del, det har jag varit i några år nu. Men ingen märker något.

    ”ung och vacker”

Kommentera

