Skräptyg

Har ju skrivit tidigare om allt mitt skräptyg. Nu har jag sytt ihop några rutor. Problemet är nu hur jag ska fortsätta. Ska jag sy ihop dem som de är, ska jag ha en svart ram runt om, ska jag kanske lägga till rutor med ett annat mönster? Tål att fundera på…….

Under tiden jag funderar, syr jag Dear Jane block och trianglar.

Earlier in my blog I´ve mentioned all my scrap. Now I´ve finished some blocks. The problem is, how to put them together. Sew them together the way they are, sew them together with black sashing or add blocks with a different pattern? I have to think…….

Meanwhile I sew Dear jane blocks and triangles.

2 thoughts on “Skräptyg

Kommentera

