Tredje triangeln

Nu har jag sytt min tredje triangel till Dear Jane täcket! Som vanligt har jag sytt den för hand. Lite krångligt var det, eftersom mönstret i boken inte riktigt ser ut som triangeln på Janes täcke. Jag fick tänka själv……………..

Ute är det höst, men ganska varmt. Jag gillar det. Vill inte ha kyla och snö. Katterna tycker också att det är skönt.

Now I finished my third Dear Jane Triangle. Handpieced. Had to do a bit thinking, cause the pattern on the book, doesn´t look like the triangle in Janes quilt.

It´s still fall, but it´s warm outside. I like that. No snow or cold winter for me. The cats are also enjoying the warm weather.

Kommentera

