Jag följer bloggen Sew We Quilt

Kanske har ni sett logon med trädet på min bloggs högra sida. Klicka på den och ni kommer till Sew We Quilt. Jag hamnade där av en slump i lördags.

På bloggen ska gästquiltare visa ett block var dag under resten av november. Jag gillar att testa nya varianter av block, så jag fastnade direkt.

Hittills har jag sytt fyra rutor och dessutom har jag VUNNIT ett set med katter och hundar som ska appliceras!!!! Hur kul som helst. Jag brukar aldrig vinna något, så det här var en glad överraskning🙂

Maybe you´ve seen the treelog on the right side of my blog. Click on it and you´ll get to the blog Sew We Quilt. I found it last Saturday.

Guestbloggers will show you blocks and tutorials every day in November. I like to test new ways to sew, so I´m gonna follow it.

So far I done four blocks and I also did WIN a set with dogs and cats to use in applique!!! I never win anything, so I´m very happy with this. It was a good surprise🙂

Kommentera

