Jultyger / Christmasfabrics

K och jag är förkylda. Hostar, nyser, ont i halsen.

Igår var det ju Friday Night Sew-In och jag hade nog tänkt hinna sy någonting, men så blev icke fallet. Däremot köpte jag några jultyger, så nästa jul kommer jag att ha många julquiltar och dukar🙂

Idag har jag faktiskt förberett en ny ruta till mitt DearJanetäcke och tänkte även sy några stygn på den i kväll.

K. and I have catch a cold. Coughing, sneezing, a sore throat.

Yesterday it was Friday Night Sew-In and I did plan to sew something, but didn´t. I did buy some christmasfabrics, so next christmas I´ll have many christmasquilts and tablerunners.🙂

Today I prepared a new block to my DearJanequilt och hopefully I´ll sew some stitches on it tonight.

Kommentera

