Katter / Cats

Kommer ni ihåg ”Sew We Quilt” i november? Varje dag fick man lära sig sy en ny ruta. Olika quiltbloggare deltog. En del av dem hade också ”give-aways”, dvs genom att kommentera inlägget kunde man vinna något.

Jag brukar inte vinna, men jag kommenterade glatt på. Man kan ju alltid försöka……. och tro det eller ej; Jag vann!!!!!!!!! Tack Cheryl för de fina katterna!

Nu ska jag bara tänka ut vad jag ska sy för fint utav dem.

Do you remember ”Sew We Quilt” in November? Each day there was a new block with a tutorial. Different quiltbloggers participated. Some of them also had ”give-aways”. If you posted a comment, you could win something.

I don´t usually win, but I did post a lot of comments. You can always try……and believe or not; I won!!!!!! Thank you Cheryl for the sweet cats!

Now I just have to figure out what to with them. A nice quilt.

2 thoughts on “Katter / Cats

Kommentera

