2012!

Så är det alltså nytt år, 2012! Hoppas året kommer att bestå av goda och roliga händelser. Jag hoppas att alla mina nära och kära får vara friska.

Sedan hoppas jag också att jag ska hinna sy massvis. Mina tyghögar ska minska drastiskt. Alla täcken jag syr i år och framöver kommer att vara till salu.

Jag hoppas att vi ska komma i ordning i vårt nya hem. Att mitt syrum ska bli klart och att vi ska få ordning i ”kaosrummet”. Rummet där allt står, som inte har någon annanstans att stå än!

Ha ett gott nytt år!!!!!!!

The new year is here, 2012. I hope this year will bring nice and fun experience. I hope all my near and dear will stay healthy.

I also hope I´m gonna sew a lot of quilts. Using almost all my fabrics. Every quilt I´ll do this year and the years to come, will be for sale.

I hope our new home will be a good home. That my sewingroom will be ready and we´ll get the ”chaosroom” in order. That´s the room where we´ve put all our things, we dont know where else to put.

Have a good year!!!!!!!!!!

 

Kommentera

