Hjälpredor / Helping Friends

3 thoughts on “Hjälpredor / Helping Friends

  1. ser mysigt ut, där du kryper på golvet. Men förstår att det är aningen irriterande med dina ”hjälpredor”. Men så söta när de vill gosa!

  2. Hejsan!
    Förhoppningsvis är mina dagar på golvet med ”hjälpredor” över!
    Fast i mitt fall var det tre små barn som såg till att arbetet tog mer än lovligt lång tid!
    Grattis!
    Jag ville bara tala om att du var en av två som drogs i min utlottning och att jag vill ha din adress.
    Gå till min blogg och läs.
    Mvh
    Maja
    http://www.majasparadis.blogspot.com

Kommentera

