Till min syster / To my sister

Kanske inte så allvarligt som det låter, men dock………….🙂

När min syster hälsade på mig för några veckor sedan, undrade hon om vi inte skulle ha fler gardiner. Så många tomma fönster!

Tjoho syrran!!!! Idag har jag fått upp ett par i alla fall! Älskar dig, syster!

Not that serious as it may sound, but anyway……….🙂

When my sister was visiting us a few weeks ago, she was wondering if there shouldn´t be more curtains. To many empty windows!

Ohoy sis!!!!!!! Today I hang one pair of curtains! Love you sister!

4 thoughts on “Till min syster / To my sister

  1. Kan du fota så jag får se hur det blev? Förresten vi vann 23:- förra veckan! Yippi ho!! Puss puss SysterYster❤

Kommentera

