Snälla, rösta / Please vote

Den här veckan har jag en quilt med på Quiltgallery. Veckans tema är hexagoner och man får rösta på två utav bidragen.

Min quilt heter ”Dreaming of Summer”. Snälla, snälla, gå in på länken och rösta.

http://quiltinggallery.com/tag/weekly-themed-quilt-contest/

This week I have a hexagonquilt at Quiltgallery. It´s a contest and you can vote on two favourites.

The name of my quiltt is ”Dreaming of Summer”. Please, please, follow the link below and vote. Thank you!

http://quiltinggallery.com/tag/weekly-themed-quilt-contest/

10 thoughts on “Snälla, rösta / Please vote

  1. Oj oj oj, vad fin!
    Jag har röstat, såklart!

    Och Grattis på födelsedagen världens bästa moster!❤

  2. Nu har jag röstat på dig! Eftersom man fick rösta på två, valde jag också
    ”Tumbling Blocks” för jag gillar det tredimensionella!
    Vad mycket fint man kan göra med quilting!!
    Grattis på födelsedagen! Ett fyrfaldigt för dig hurra, Hurra, HURRA, HURRAAAA….!

Kommentera

