Tulpaner / Tulips

Ibland blir man bara så himla glad!!!!!!!

Den här fina buketten fick jag idag från min syster och hennes man. Jag älskar tulpaner! Tack så jättemycket, jag älskar er!

Fast egentligen borde det ha varit jag som skickade buketten till min svåger. Han fyller 50 år idag, hurra hurra hurra! Han har redan fått min present, en quilt som jag sydde förra året.

Sometimes you get so heavenly happy!!!!!!

Today I recieved this beautiful bouquet from my sister and her husband. I love tulips! Thank you so very much, I love you both!

Although it should have been me, sending that bouquet to my brothwer in law. He is 50 years today, hurrah hurrah hurrah! I´ve already given him my present, a quilt I sew last year!

Kommentera

