Hjälp / Help

Jag har gjort det igen……..!!! Anmält en av mina quiltar till Quilting Gallerys veckotävling. Den här veckans tema är väggbonader.

Jag behöver alltså din röst, men det är inget tvång. Följ länken och rösta:

http://quiltinggallery.com/tag/weekly-themed-quilt-contest/

I did it again…….!!!! I´m participating with a quilt at Quilting Gallery´s  weekly Themed Contest. This week the theme is wallhanging.

So now I need your vote, please. You dont have to, only if you want. Follow the link and vote:

http://quiltinggallery.com/tag/weekly-themed-quilt-contest/

4 thoughts on “Hjälp / Help

  1. Klart jag röstar på dig! Jag älskar ju den quilten! De andra som röstat förstår inte hur fin den är! ;( Den med uttrarna var inte dum heller.

Kommentera

