Äntligen här / Finally Here

Nu har de äntligen kommit……….Mina ”fula tyger” från England och USA!!!! Två täcken ska det bli och de ska vara färdiga i Oktober.

Finally they arrived…….. My ”Ugly Fabrics” from the UK and the USA!!!!!! I have to make two quilts before October.

De här kommer från Diane i England. Dessutom skickade hon med en påse med engelska knappar, tack så mycket!

These are from Diane in UK and she also sent some english buttons. Thank you very much!

Det här är tygerna från Suzanne i USA. Nu tycker jag inte att några av tygerna var så värst fula. Tvärtom, jag gillar både blått och orange. Jag nästan skäms, när jag tänker på de fula tygerna som jag skickade.

Suzanne in the USA sent these. I dont think the fabrics are that ugly. On the contraire, I like blue and orange. I feel a bit ashamed, when I think of the ugly fabrics I sent.

4 thoughts on “Äntligen här / Finally Here

Kommentera

