Supernova

När en stor stjärna exploderar, inbillar jag mig att det ser ut som stjärnorna på mitt täcke🙂

Detta är alltså framsidan på ”Fulatygertäcket nr 1”. Jag har inte börjat quilta det än. Måste skaffa vadd först, samt ordna en baksida. Dessutom har jag andra projekt som ska bli klara först. Kön börjar bli lång!!!!!!

When a big star explodes, I imagine it looks like the stars on my quilt🙂

This is the top to my ”Uglyfabricsquilt nr 1”. I haven´t start quilting it yet. Must buy batting and fix a backfabric first. I also have lot of other projects that I must finish first. There´s a long queue!!!!!

3 thoughts on “Supernova

Kommentera

