Ny tetrisruta / A New Tetrisblock

Tänk att det redan gått en vecka sedan förra tetrisrutan! En riktigt rolig idé.🙂

Jag har nu sytt min andra ruta med hjälp av bitarna på bloggen ”Happy Quilting”. Blev inte riktigt nöjd, för några rutor drog snett när jag skulle sy ihop dem  :(  Vet inte vad som hände………!

It´s already gone a week, since the last tetrisblock. A very funny idea🙂

I have now sewn my second block, following the instructions on the blog ”Happy Quilting”. Wasn´t too pleased with the result, cause some blocks went theire own way and not the way I wanted😦 Don´t really know what happened……….!

10 thoughts on “Ny tetrisruta / A New Tetrisblock

  1. heja på! Tänk att det kan bli tokigt för dig också! Kolla mina 7 beginners Qal-rutor på min FB-status, men titta inte för noga!!! Du får lära mig lite finslipning nån gång…..

  2. just to let you know I cannot reply to the comments left on my blog because you are a ”no reply blogger!” you need to go into your setting and become a ”reply” blogger xx

Kommentera

