1 Augusti

Ja, jag vet……det är fortfarande juli🙂 , men i början på juni fick jag ett brev från Majas Paradis där det stod:

”Sy vad du vill av dessa tyger. Du får bara lägga till ett eget tyg. Lägg ut resultatet på din blogg den 1 Augusti”

Jag valde att lägga till ett blått tyg. Det till vänster på bilden.

Yes, I know……it is still July🙂 , but in the beginning if June, I recieved a letter from Majas Paradis that said:

”Sew what ever you want from these fabrics. You can add only one of your own fabris. Put it on your blogg the 1 August!

I added a blue fabric. The one on the left on the photo.

Problemet är bara att den första aug är jag bortrest. Jag har ingen möjlighet att lägga ut något på min blogg. Ett tag tänkte jag ha en gästbloggare, men han vägrade🙂 Därför får ni se resultatet nu!

Till Maja kan jag bara säga att jag var tvungen att lägga till en liten, liten bit extra tyg, men det tyget har jag också fått från dig :)  Hoppas det är OK!!!!!

The problem is, that I´m on vaccation on august the first. I can´t write anything on my blog. I had an idea about a guestblogger, but he refused🙂 So that´s why I´m showing you the result now instead!

For Maja; I had to add one more tiny, tiny bit of fabric, but  I´ve got it from you earlier🙂 Hope you don´t mind!!!!

15 thoughts on “1 Augusti

  1. Så kul att få se vad du sytt av dina utmaningstyger. Visst är det roligt! Jag var också klar med min utmaning i god tid och jag la in inlägget på min blogg och schemalade publiceringen till 1 augusti. Kolla om du inte har en sådan funktion på din blogg också, det är ganska bra. /Annika

Kommentera

