Jag rekommenderar / I Recommend

Jag tänkte rekommendera två stycken quiltbloggar att följa i höst.

1. Bloggen ”Oh Sew Tempting”. Om du har följt Beginner´s-Quilt-Along och känner att du vill fortsätta lära dig att sy olika rutor, så ska du följa denna blogg. Redan nu kan du kika in på bloggen och se de olika rutorna.

2. Bloggen ”Thread Head”. Den 18:e september börjar där en Quilt-Along med olika rutor. Även där kan du redan nu se förslag på vilka rutor som kommer.

I´m recommending two blogs you can follow this fall.

1.The blog ”Oh Sew Temting”. If you have followed Beginner´s-Quilt-Along and want to learn more about different blocks, this is the blog to follow. You can visit the blog now and see all the blocks there.

2. The blog ”Thread Head”. September 18 starts a Quilt-Along with different blocks. Visit the blog and see the quilt  we are going to sew.

2 thoughts on “Jag rekommenderar / I Recommend

  1. Tack för tipsen! Lagt in dem i favoriter! Så får vi se om det blir något gjort. Jag har ännu inte sytt alla BQA, men ska göra det….snart….=) Men jag ska gå in på sajterna och bli inspirerad iaf!

Kommentera

