Papperskorg / Trash Can

Ja, egentligen är det en väska, men den börjar som en papperskorg🙂 Jag hittade mönstret HÄR. Man kanske är lite galen, men jag tycker det är roligt att prova på olika mönster. Har lite svårt att själv komma på vad jag ska sy och därför är det väldigt inspirerande att besöka andra quiltbloggar!

Well, in fact it´s a bag, but it started as a trashcan🙂 I found the pattern HERE. Maybe I´m a bit crazy, but I like to try different patterns. I´m not that good, finding out myself what to do and that´s why I think it´s so inspirering to visit other quiltbloggers!

2 thoughts on “Papperskorg / Trash Can

  1. Hmmm…….jag ser varken väska eller papperskorg……Nog är du lite galen!…. Ja, det var faktiskt du själv som sa det, haha,,.. Men vet du, jag tror det blir bra på slutet! Det brukar det bli i alla ”sagor” (och det du gör).

Kommentera

