Frimärkesdags / Postagestampstime

Nu börjar det närma sig. Det sista bytet av frimärksrutor. Jag har ägnat dagen åt att skära rutor, 5 högar med 100 små rutor i varje. I den blå lådan har jag rutor som är ihopsydda två och två. När jag har alla rutor ska jag börja bygga min regnbågsquilt.

It´s getting nearer. The last swap of the postage stamps blocks. I´ve spent the day cutting small squares. 5 piles with 100 squares in each of them. In the blue box I have blocks already sewn together, two by two. When I´ve recieved all my blocks I´ll start building my rainbowquilt.

Kommentera

