Problem

Jag har haft dataproblem. Snacka om att bli strandsatt!!! Alla mina adresser under Favoriter försvann, alla dokument (nästan) försvann och värst av allt: alla sparade foton försvann :(  Innan detta hände hade vi pratat om att lägga över foton och dokument på ett USB-minne, men det blev inte av, tyvärr. Så kan det gå!

Länkarna på min blogg är i alla fall kvar, så nu har jag sytt ruta nummer 6 till Grandmothers Choise. Aunt Eliza´s Star heter den.

I´ve had some computerproblems. All my addresses saved under Favorite disappeared, all my documents disappeared and worst of all: all my photos disappeared😦 Just before this happened, DH and I talked about saving photos and documents on a USB.stick, but we didn´t. That´s so sad!

My blog is still here and the links, so now I´ve sewn block nr 6 to Grandmothers Choise. It is named Aunt Eliza´s Star.

Jag hittade också tillbaka till Avis blogg Oh Sew Tempting, så jag kunde sy ruta nr 10 till den gröna quilten! Nu blev den inte exakt som orginalet, tror jag vände på något, men den blev fin för det🙂

I also found the link to Avis´s blog Oh Sew Tempting, so I could finish block nr 10 to my green quilt! It didn´t turn up exactly as the original, think I turned something wrong, But I think it´s rather nice🙂

One thought on “Problem

  1. Fy, vad hemskt att bli av med allt man har på datorn!! Lider med dig! Jag höll också på att missa alla mina fotografier. Fick stora skälvan! Men som tur var blev datorn sig själv igen. Men då var jag snabb att flytta över alla bilder på en extern hårddisk. Fast dokumenten har jag inte flyttat över, men det borde man ju göra, för de innehåller också mycket av värde.

Kommentera

