En ny väska / A New Bag

Jag har snöat in på väskor. Har väl alltid gillat väskor, men nu syr jag dem också. Man kan aldrig få för många väskor, är min åsikt! Dessutom är det mycket roligt att sy dem🙂

Mönstret till denna blommiga väska hittade jag hos jcarolinecreative

I´ve got bags in my head🙂 Well, I´ve always liked bags, but now I´m sewing them as well. You can never have too many bags, I think! And it´s very fun to sew them🙂

The pattern to this tote bag I found at jcarolinecreative

Sen testade jag att sy en julnecessär. Hade för kort blixtlås, men annars var det ett bra och enkelt mönster. HÄR hittade jag mönstret!

Then I tested to sew a christmas-toilet bag. Only had a too short zipper, but else the pattern was easy to follow. HERE I found the pattern

2 thoughts on “En ny väska / A New Bag

Kommentera

