Min nya vägg / My New Wall

Jag har fått en ny vägg!! Alltså, en vägg där jag kan sätta upp mina sydda rutor. Frigolitskivor med tyg på🙂 Nu får jag plats med fler rutor än tidigare och väggen sitter dessutom fast!

I´ve got a new wall!! A wall where I can hang all my sewn blocks on. Styrofoampanels with fabric on🙂 Now there´s room for more blocks than before and the wall is screwed and will not move!

Om ni tittar längst upp till höger på fotot, ser ni en ruta med en grön stjärna på. Det är den sjunde rutan i serien Grandmothers Choise. Här är en närbild:

If you look up to the right on the photo, you´ll see a block with a green star. That´s block number 7 in the serie Grandmothers Choise. Here´s a close-up:

2 thoughts on “Min nya vägg / My New Wall

Kommentera

