Åter igen…… / Once Again…..

Nu är jag åter igen ikapp med mina rutor från diverse quilt-alongs. Nästan så jag undrar vad jag ska sy idag…. och imorgon…🙂

Once again I´ve sewn all the blocks given in several quilt-alongs. Now I wonder what to sew today…… and tomorrow…🙂

Här är rutan till den gröna quilten ”The Cardtrick”

This is the block to the green quilt ”The Cardtrick”

Ruta nr 9 till ”Grandmother´s Choise” eller Kvinnokamp som jag kallar quilten! Besök gärna bloggen och läs om kvinnors kamp för att få rösträtt.

Block nr 9 for ”Grandmother´s Choise”. Do visit the blog and read about women´s right to vote.

Sist, men inte minst, tre rutor till Joannes traditionella quilt. Vill du följa den här quilt-alongen klickar du bara på länken Thread Head här till höger!

Last, but not least, three blocks to Joanne´s traditional quilt. If you want to follow this quilt-along, just click on the link Thread Head to the right!

4 thoughts on “Åter igen…… / Once Again…..

Kommentera

