Nyheter / News

Idag har jag två glädjande nyheter🙂 Åtminstone för oss som bor i Sverige! Det handlar om Give-Aways. Den ena länkar jag till och den andra ska jag själv delta i!

Börjar med den första (eller hur?), den svenska. EvaJ, bloggen Bambisyr med sin Quiltglädje och Maria, bloggen Majas Paradis, har varsin giveaway på samma tema. Klicka över till deras bloggar och läs mer där.

Today I have two good news to write about🙂 At least if you´re a swede, that is! It´s all about Give-Aways. One, the swedish, I´ll link to in the chapter above and the other one I´ll be participating myself!

Imorgon, 10 dec, börjar Quiltinggallery.com sin stora Bloghop med give-aways. De firar 5 år som blogg. Jag och quiltbloggare från hela världen kommer att delta. Besök min blogg imorgon får du veta mera🙂

Tomorrow, Dec 10, QuiltingGallery.com begins theire great Bloghop with give-aways. They are celebrating theire 5th years as a blog. I and many more quiltbloggers around the world are participating. Visit my blog tomorrow to find out more🙂

Kommentera

