Easy Street 3

Så har vi kommit till del 3 av mysteriequilten ”Easy Street”. Jag har, som vanligt, inte läst allt som stod i första inlägget, bl a att det skulle gå åt ca 4 yards (ungefär 3,6m) av det vita med svart på🙂 Det är därför jag hela tiden måste leta och improvisera. I min tyghög hittade jag till slut faktiskt ett vit/svart tyg, så nu har jag så det räcker ett tag!

So here we are, at part 3 of the mysteriequilt ”Easy Street”. I, being who I am, didn´t read the first part properly. There it said you´re gonna need 4 yards of the black on white fabric🙂 This is why I all the time have to improvise. Finally I found a fabric in my stash that´ll be OK, so now I can continue sewing!

easystreet3

Glöm inte bort att besöka Bonnie Hunters blogg och se alla varianter på del 3🙂

Don´t forget to visit Bonnie Hunter´s blog and see all the variations of part 3🙂

3 thoughts on “Easy Street 3

Kommentera

