….Och vinnare är… / …..And the Winner is….

Det har varit en spännande vecka med bloghop och många kommentarer. Jätteroligt att läsa vad alla tycker om julen, jag kan ju avslöja att de flesta är positiva🙂

Den här glada tomtedansen har vaktat era namn och sedan drog min käre make en lott.

It´s been an exciting week with bloghop and many comments. I love reading what you all think of christmas, most of you are positiv🙂

These happy santadancer have been watching your names and then my dear husband draw one lot.

juldans

Och vinnare är………CATHI!!! från bloggen Quiltobsession. Jag har skickat ett email till henne. Alla ni andra, här får ni länken så att ni kan sy er egen origamiväska!

Till min syster: Jag ska sy en till dig, bara välj färg🙂

And the winner is……CATHI!!!! from the blog Quiltobsession. I´ve sent her an email. To the rest of you, here is the link, so you can sew your own origamipouch!

To my sister: II´ll sew one for you, just choose a colour🙂

5 thoughts on “….Och vinnare är… / …..And the Winner is….

Kommentera

