Nya mönster / New Patterns

Nu tycker ni nog att jag är tokig, men jag har hittat en ny, spännande BOM (Block of the Month, månadens block). Täckets mönster är helt annorlunda mot vad jag tidigare sett, så jag bara måste följa detta🙂 Namnet är Skill Builder (ungefär bygg upp din skicklighet). Länken hittar du till höger här på min blogg!

Now you must think I´m totally crazy, but I found a new, exciting BOM (Block of the Month). The pattern of the quilt is quite different from the ones I´ve seen earlier, I just have to follow it🙂 The name of the quilt is Skill Builder and you´ll find the link to the right here on my blog!

3 thoughts on “Nya mönster / New Patterns

  1. Ping: Att bli skickligare / Skill Builder | Rutigt – G Adrian

Kommentera

