Idag har jag……. / Today I………

Idag har jag åter suttit vid symaskinen🙂 Jag håller på att sy ihop mina 2 inch rutor till det stora regnbågstäcket. Det är ett evgt plockande med rutor och papperslappar med siffror, så att jag ska få det rätt. Sen har jag sytt en liten pyramidformad väska. Gillar att sy de här små väskorna, men vet inte vad jag ska ha dem till. Mönstret hittade jag hos Sew, Mama, Sew!

Today I been sewing with the sewingmachine again🙂 I´m piecing my 2 inch squares for the big rainbowquilt together. To get it right, I have to number them. Then I sew this cute little pouch. I like to sew this small pouches, but I don´t know if I really need them. At Sew, Mama, Sew! you´ll find the tutorial.

tetraväska 1

2 thoughts on “Idag har jag……. / Today I………

Kommentera

