Blommor / Flowers

Skulle ha skrivit detta inlägg redan igår, men annat kom emellan! Jag vann jättesöta tygblommor från Ann Marlene!!! Tack🙂 Bara för att jag sydde den lilla väggbonaden med hjärtan till Alla Hjärtans Dag. Den var rolig att sy, du kan se den HÄR. När jag sydde den, visste jag inte ens att jag deltog i ett lotteri, så det var en trevlig överraskning.

Should have written this post yesterday, but time ran away. I won some sweet fabricflowers from Ann Marlene!!!! Thank you🙂 Just because I sew the little wallhanging quilt for Valentine´s Day. It was a rather easy quilt to sew, you can see it HERE. When I sew it, I didn´t even know there was a lottery, so that was a nice surprise.

blomvinst

4 thoughts on “Blommor / Flowers

  1. Det går inte att se din bonad för det krävs lösenord för att komma in på länken du hänvisar till. Kan du inte lägga in bilden som du gjort med blommorna här ovanför?

Kommentera

