Brun scrapbag / The Brown Scrapbag

Som jag skrev tidigare i ett annat inlägg, så är brunt inte en av mina älsklingsfärger. Nu har jag i alla fall sytt en scrapbag för mina bruna scraps. Har inte så många, eftersom jag nästan aldrig använder bruna tyger. Väskan blev inte så värst brun, men den får duga🙂 Jag länkar till Majas Paradis och hennes scraputmaning.

As I wroter in an earlier post, brown isn´t my favoritecolour. Now I´ve sewn a brown scrapbag for my brown scraps. I don´t have that many, since I almost never sew in brown fabrics. The bag isn´t all brown, but enough🙂 I link to Majas Paradis and her scrapchallenge.

brun scrapbag

One thought on “Brun scrapbag / The Brown Scrapbag

Kommentera

