Här om dagen / The Other Day

Här om dagen fick jag ett brev från USA. Mitt pris jag vann på Project Quilting! Egentligen vann jag 30 $ att användas tll en quiltning av ett av mina täcken. Att skicka ett täcke till USA skulle dock kosta mer, så jag föreslog att Marcia kunde skicka lite scraps istället🙂 Med betoning på lite.  Marcia (som håller till på bloggen Crafty Sewing & Quilting) skickade ett mönster på en duk och tyg till detta, samt några kort med quiltmotiv! Tack så jättemycket, säger jag!

The other day I got this letter from the US. A prize I won at Project Quilting! Well, I did win 30 $ to use for a quilting of one of my quilts. To send a quilt to the US would however cost to much, so I suggested, that Marcia could send me some scraps instead :) Marcia ( she blogs at Crafty Sewing & quilting) agreed and she send me a tabletopper pattern with fabrics and some quilt cards! I say: Thank you very much!

vinstMarcia

7 thoughts on “Här om dagen / The Other Day

Kommentera

