Sykorg / Stash Basket

Jag fortsätter sy mig igenom min Favoritlista. Nu skulle jag sy en sykorg. Egentligen ser den ut som alla andra korgar, men den har en ovanlig sak. Man syr ihop delarna med broderitråd, små, små stygn🙂 Tror det var därför som jag fastnade för den! Här är LÄNKEN.

I continue to sew my bookmarked Favorite. Now I was to sew stash basket. It looks like most of these baskets do, but there´s one outstanding thing with it. You sew the parts together with embrodery thread, very tiny stitches🙂 I Think this is why I bookmarked it! Here is the LINK.

stashbasket1

Har också hunnit sy veckans ruta, nr 39, till Grandmother´s Choise!

I´ve also sewn block #39 for Grandmother´s Choise!

kvinnokamp 39

Kommentera

