Hemligt väskbyte / Secret Tote Bag Swap

Sådär ja………….nu har jag postat min hemliga väska. Hoppas mottagaren gillar den.🙂 Jag sydde en vändbar modell, så om hon inte gillar den ena sidan, kanske den andra är bättre! Sydde en liten necessär att ha till, eftersom det inte är några fickor i väskan. Nu är det bara att vänta och se vad jag får för väska🙂

Done………….I´ve posted my secret tote bag. I hope the reciever likes it🙂 I sew a reversible model, so if she doesn´t like one side, maybe the other will do! I also sew a small pouch for the bag, since there are no pockets- Now I just have to wait and see what my tote bag looks like🙂

swapväska

reversiblebag

karenthomas

Ny ruta hos Grandmother´s Choise idag och jag har precis sytt klart förra veckans ruta. Så kan det gå ibland🙂

A new block at Grandmother´s Choise today and I´ve just finnished last week´s block. So can it be sometimes🙂

kvinnokamp42

7 thoughts on “Hemligt väskbyte / Secret Tote Bag Swap

Kommentera

