Hemma igen / Back Home Again

Jag har varit bortrest, en vecka på sommarläger! Bibelstudium, lovsång, fått umgås med goa vänner. Jag har bott i tält, första gången på 40 år, men det gick bra🙂

I´ve been on accation, one week at summercamp! Studying the Bible, songs of glory, meeting wonderful friends. I´ve been sleeping in a tent, for the first time in 40 years, but it all went well🙂

mitttält

Har inte blivit så mycket sytt, men ruta 47 till täcket Grandmother´s Choise blev klar. Nu ska jag bara sy på en kant också.

Not much time for sewing, but block 47 for the quilt Grandmother´s Choise is finnished. All I have to sew now is the sashing.

kvinnokamp47

1 augusti skulle jag i vanlig ordning lagt ut en bild, men eftersom jag inte var hemma, får det bli idag istället🙂 Detta är den sista bilden i serien ”Från mitt fönster”, men 1 september börjar jag en ny serie. Vad den ska handla om, tänker jag inte avslöja än🙂

The first of August I was supposed to post a photo, but since I wasn´t at home at that time, I do it today instead🙂 This is the last photo in the serie ” From My Window”. Next month I´ll start a new serie, but I want tell you what´s it about🙂

6aug2013

4 thoughts on “Hemma igen / Back Home Again

  1. Äntligen lite kul på internet igen!! Du är tillbaks! =)
    Ditt tält var det sötaste på lägret! =)❤
    Och flitig var du på lägret också! =)

Kommentera

