Sakta, sakta / Slowly, Slowly

Att sy applikationer tar tid har jag upptäckt🙂 Till mitt Mystery Summer täcke ska jag sy 24 rutor med blomrankor. Just nu är jag på mitt femte block. Rutorna bör vara klara 1 september, hmmmmm. Enkel matematik säger att det blir svårt att hinna. Syr så mycket jag hinner!

It takes time to sew applique, I´ve realized🙂 For my Mystery Summer Quilt I must sew 24 blocks with flower vines. Right now I´m sewing my fifth block. They should be finnished by the first of september, hmmmmm. As you can see, this is gonna be hard to do. I´ll sew as much as I can!

4msquilt

7 thoughts on “Sakta, sakta / Slowly, Slowly

Kommentera

