Ljusblått / Baby Blue

Som ni kanske redan vet, följer jag bloggen ”Soscrappy”, där man varje månad får en färg att sy scraps av. I september var det ljusblått som gällde. Ja, jag vet att det är oktober nu🙂 men jag har varit upptagen med annat🙂 Nu har jag i alla fall sytt mina ljusblå trianglar. Dags för oktobers trianglar: grått och svart!

As you already know, I´m following the blog ”Soscrappy”, where you every month get a colour to sew your scraps in. Babyblue was the colour for September. Yes, I know it´s October now🙂 but I´m been busy sewing other projects🙂 Well, here are my babyblue triangles. Time for the triangles of October: grey and black!

ljusblå

6 thoughts on “Ljusblått / Baby Blue

Kommentera

