Shadow Star

Ibland fungerar ingenting………..😦 Igår hade jag en sådan dag. Täcket jag skulle sy, blev snett. Ett tyg drog iväg åt ett håll, ett annat åt ett annat håll. Det var helt enkelt inte roligt att sy. Jag som hade tänkt länka till EvaJ, Visa och berätta måndag. Nu länkar jag idag istället. Jag fick i alla fall till en stjärna: oktober stjärna i Curlicue Creations StarBOM.

Sometimes nothing works……….😦 It was like that yesterday for me. The quilt I was sewing got wonky. One fabric was going in one direction, Another one was going in another direction. Sewing wasn´t  fun at all. I was going to link to EvaJ, Show and Tell Monday (it´s in Swedish). Now I´m doing it today instead. I managed to sew a star: October star from Curlicue Creations´ StarBOM.

shadowstar

3 thoughts on “Shadow Star

  1. Ja så kan det bli men du kom igång iaf!!och det är lite av detta som är meningen också med Visa och Berätta,måndag!!Tack för du länkade Gun!!Bambikramar till dig

Kommentera

