10 rutor / 10 Blocks

Att sy rutor från Tula Pinks bok är väldigt roligt!! Dels är de ganska lätta att sy och dels får jag verkligen frossa i tygval för var ruta :) Jag har bestämt alla tyger jag ska använda, men inte hur jag ska kombinera dem. Det bestämmer jag ruta för ruta. Nu har jag sytt klart rutorna för november. Vill du veta mer om vilka rutor som sys och vilka som är med och syr, följer du den här länken ! Dessutom länkar jag till EvaJ och hennes Visa och berätta, eftersom det är måndag🙂

Sewing blocks from the Tula Pink book is very funny!! They are easy to sew and I can wallow in fabricchoises for every block🙂 I´ve choosen all the fabrics to use, but not how to combined them. I decide that block by block. Now I´ve done all the blocks for November. If you want to know more about which block to sew and who we are that are participating, you just follow this link! I also link to EvaJ and her Show and Tell, because it´s Monday🙂 Both these links are in Swedish.

tpnov1

tpnov2

tpnov3

10 thoughts on “10 rutor / 10 Blocks

  1. Visst är det härligt att få klura på vilka tyger som ska gå ihop i varje block! Jättehärliga färger och kombinationer du har fått till!

Kommentera

