Sne´rallyt / No English :)

To all my English speaking friends around the World……. This post is not translated into English, sorry for that!

Nu över till svenskan och dagens inlägg! Det handlar om Sne´rallyt🙂 I juli startade Ann-Marlene på bloggen Lappat och Klart ett nytt bus, som snabbt döptes till Sne´rallyt. Nu har detta rally hamnat hos mig och är redo att gå vidare. Den viktigaste regeln är att du har en blogg, så att du kan visa bilder på din ”snea” necessär🙂 Resten av reglerna får du läsa på kompendiet som skickas med.

Nessen är inte svår att sy, bara man kan räkna till 24. Jag lyckades räkna fel och fick skarva, men tror inte det syns. Om du vill vara med i lottningen och få en chans att sy nessen, skriver du det i kommentaren. Jag drar en lott 4:e advent, på kvällen. Någon gång under veckan, kommer jag dessutom att visa tygerna som följer med🙂

snerally1

snerally2

Eftersom det är måndag, länkar jag också till EvaJ och hennes ”Visa och berätta”. Där kan du se vad andra quiltare sytt under veckan!

6 thoughts on “Sne´rallyt / No English :)

Kommentera

