Januaristjärnan / The Januarystar

Suttit en hel dag vid symaskinen och vad har jag åstadkommit?? En stjärna!🙂 Nej, jag har faktiskt sytt mer, men kan inte visa det än! Kan bara säga att Skill Builder täcket är nästan klart.

Been sitting the whole day with my sewingmachine and what have I done?? A star!🙂 No, I have done more, but can´t show it yet! A hint….The Skill Builder quilt is almost finnished.

janstjärna

Det är måndag och jag länkar till EvaJ, Visa och berätta! Kan även tipsa om bloggen Persimon Dreams, Project Quilting, season 5. Utmaningen denna vecka är att sy något av remsor. Arbetet ska vara färdigt och redovisas på söndag🙂

It´s Monday and I link to EvaJ, Show and Tell! I also link to the blog Persimon Dreams, Project Quilting, season 5. The challenge this week, is to something using strings. Finnish and write about it on Sunday🙂

4 thoughts on “Januaristjärnan / The Januarystar

  1. Jag har också suttit och sytt hela dagen ..men inget har blivit helklart,,roligt har jag haft det och förmodar att du Gun har haft detsamma!!
    Tack för du länkar idag till Visa och Berätta.måndag/Bambi

Kommentera

