RSC 2014

Rainbow Scrap Challenge ( rengbågs scrap utmaning, ungefär) 2014. Ja jag tänker följa den i år också. Förra året sydde jag trianglar och nu håller jag på att sy ihop dem till ett täcke. Färgen för januari är blå och jag har bestämt mig för att sy scrapbags i alla färgerna hela året🙂 Här är den första:

Rainbow Scrap Challenge 2014. Yes , I´m following this year again. Last year I sew triangles and now I´m sewing them together to a quilt. At least I´ve started! The colour of January is blue and I´ve decided to sew scrapbags in all the colours this year🙂 Here is the first bag:

scrapbag23

Jag länkar till bloggen Soscrappy, där du kan se vad andra har sytt!

I link to the blog Soscrappy, where you can see what other quilters have sewn!

30 thoughts on “RSC 2014

Kommentera

