Stjärnuddar / Starpoints

Hemma igen! Efter en underbar helg hos min syster i Värmland. Vi har pratat, skrattat och pulsat omkring i djup snö🙂

Home again! After a wonderful weekend at my sisters home in Värmland. We´ve been talking, laughing and walking in deep snow🙂

snöskog

Tillbaka till symaskinen! Här gäller det att sy stjärnuddrutor. 231 stycken behövs till mitt stjärntäcke, det är 462 uddar som ska sys ihop. Jag har nog kommit till hälften, tror jag🙂 Nu länkar jag till EvaJ, Måndag, Visa och berätta!

Back to the sewinmachine! It´s time to sew starpointsblock. I need 231 blocks for my starquilt, that´s 462 points I must piece. I think I´ve done half of them now🙂 Now I link to EvaJ, Monday, Show and Tell!

stjärnudd55

6 thoughts on “Stjärnuddar / Starpoints

  1. Det lät som en härlig helg! Skratt, det är friskvård! Det ser spännande ut och framför allt är det härliga färger i dina rutor – och färg blir man också glad av!
    Kramisar

Kommentera

