Hoppsan / Whoops

Tänk att det redan gått en vecka sedan förra inlägget! Måste erkänna att jag knappt sytt någonting denna vecka🙂 Bara stjärnuddrutor. Nu är det ny vecka, ny månad och en mängd spännande projekt! Just nu ser mitt sybord ut så här:

It´s been almost a week since my last post on the blog! Have to admit, I haven´t sewn anything at all this week🙂 Just starpointblocks. Now we have a new week, a new month and lots of exciting project! This is how my sewingtable looks right now:

syrumfeb

Jo, förresten, jag har sytt några rutor till mitt stjärntäcke. Därför länkar jag till Majas Paradis och hennes Scrappiga stjärnor utmaning! Eftersom det är måndag, länkar jag också till EvaJ, Visa och berätta!

Well, I did sew some blocks to my starquilt. I therefore link to the blog Majas Paradis and her Scrappy star challenge! Since it is Monday I also link to EvaJ, Show and Tell!

4x4stjärnor

14 thoughts on “Hoppsan / Whoops

  1. Waw! Nu menar jag både sybord och stjärnor!!!
    Oroa dig inte för bakgrunden! Den är perfekt!!!
    Detta kommer att bli snyggt!
    Inspirera kan du med dina scraps!
    TACK för idéer!
    Kram//Maja

  2. Dina scrappiga stjärnor är underbara! Vilken härlig stjärnhimmel du håller på att få ihop – det kommer att bli jättevackert!
    Kramisar

Kommentera

