Sakta…. / Slowly….

Sakta, sakta kommer jag upp till ytan igen. Efter en vecka med feber och influensa, börjar jag så sakteliga må bättre. Jag har inte sytt ett stygn på hela veckan. Jag har inte länkat till EvaJ. Jag har inte fått klart namnsdagsutmaningen från Majas Paradis. Jag har inte tagit tag i det underbara quiltmönstret jag fick för cirka en vecka sedan. Ibland går livet en annan väg än man planerat🙂

Slowly, slowly I´m reaching the surface again. After a week with fever and the flue, I´m slowly feeling better. I haven´t sew one stitch this whole week. I didn´t link to EvaJ. I didn´t finish the name day challenge from Majas Paradis in time. I haven´t worked with the beautiful quiltpattern I recieved some week ago. Some times life takes another way than you´ve got planned🙂

namnsdag1

När jag har ledsnat på at ligga i sängen, får soffan bli ett alternativ!

When I´ve got tired of lying in bed, the sofa is an alternative!

soffan

2 thoughts on “Sakta…. / Slowly….

Kommentera

