Scrappy Stars

För var månad så växer det, mitt scrappy stars täcke. Bredare än så här, blir det inte. Nu ska jag bygga på längden. Jag länkar till Majas Paradis. Hon har utmanat oss att sy scrappy stars det här året🙂

Every month it´s growing, my scrappy stars quilt. This is the whole width, now I just have to make it longer. I link to Majas Paradis. She has challenge us to sew scrappy stars this year🙂

star77

De senaste åren har vi quiltare sytt muggmattor! Nu är det dags att sy muggväskor. Visst är den söt???!!! Ganska lätt att sy, fast jag hade vissa besvär med lukkekanten ska erkännas🙂 Mönstret hittar du HÄR

For some years now, we quilters have been sewing mugrugs! Now it´s time to start sewing mugbags. Isn´t it cute???!!!. Really easy to sew, but I must admit, I had some diffculties with the binding🙂 You´ll find the pattern HERE

muggväska

Det är tisdag morgon, men länken är fortfarande öppen, så jag länkar till EvaJ, måndag, Visa och berätta!

It´s Tuesday morning, but the link is still open, so I link to EvaJ, Monday, Show and Tell!

 

9 thoughts on “Scrappy Stars

  1. Detta stjärnarbete är fantastiskt!
    Jag önskar att jag hade tid och ork att härma dig här!
    Tack för att du är med och syr och inspirerar med dina ”Scrappiga Stjärnor”!
    Kram//Maja

Kommentera

