Teal?!?!?!

Sista lördagen i Mars och jag har äntligen sytt klart min scrapbag i månadens färg. Som är teal🙂 ……..Är inte riktigt säker på vilken färg som avses, men tror det är blågrönt, grönblått. Det är inte turkos i alla fall. Så mycket har jag förstått! Jag sydde min scrapbag i mint, turkos, aqua och lite teal. Tyckte det var huvudsaken att det blev en scrapbag. Jag länkar till Soscrappy och väntar spänt på Aprils färg🙂

The last Saturday in March and I´ve finally finished my scrapbag in this month´s colour. Which is teal🙂 ……. I´m not quite sure which colour this is, but I think it´s bluegreen, greenblue. It´s not turqoise anyhow. So much I´ve figured out! I sew my scrapbag in mint, turqoise, aqua and some teal. The bag is finished and that´s the best I can do. I link to Soscrappy and wait in excitement for the colour of April🙂

turkosscrap

14 thoughts on “Teal?!?!?!

Kommentera

