Snenesserally!! / Diagonal Pouch Rally

För andra gången har jag deltagit i Snenesserallyt! Lika kul varje gång🙂 Enkel att sy och nya tyger hela tiden. Nu är det din tur. Lämna en kommentar och skriv om du vill delta i lotteriet. Jag drar en vinnare på söndag 6 april!

For the second time I won the ”Diagonal Pouch Rally”.  A Swedish rally, that´s been going on for a year now. The pouch is easy to sew and there are new fabrics all the time.

snenesse2

snenesse2a

snenesse2b

Vill du se hur de andra snenessarna ser ut, klickar du HÄR. Jag länkar också till EvaJ, Måndag, Visa och berätta. Klicka och bli inspirerad! Passa även på att delta i hennes tävling. Skynda, skynda, vinnare dras på onsdag.

If you want too see more diagonal pouches, click HERE. I also link to EvaJ, Monday, Show and Tell. Visit and get inspired!

9 thoughts on “Snenesserally!! / Diagonal Pouch Rally

  1. Tack Gun för din fina kommentar den stärker!! Och tack för du vill vara med och INSPIRERA oss alla idag på Visa och Berätta,måndag och två lotter får du i mitt lilla hyss!!Bambikramar

  2. Hejsan, skrev igår men ser inte min kommentar… så jag tar om det en gång till :)kr

    Finfin nesse som jag lagt in i albumet.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen ,
    Ha det gott och det är kul att rallyt fortsätter.

  3. Ping: För den kreative / For a Creative Person | Rutigt – G Adrian

  4. Men hur har jag kunna missa ditt utmärkta jobb med ”mina” tyger. Det blev ju så snyggt!!
    Bra jobbat!!
    En fortsatt Glad Påsk till dig

Kommentera

