För den kreative / For a Creative Person

Nu tänker jag göra reklam för bloggen Quilter in Motion igen. Speciellt Marshas inlägg varje fredag, Friday Finds! Det var där jag hittade länken till nästa projekt: The Creative Suitcase (väska för kreativitet)  :)   Beskrivningen är på engelska, men inte alltför svår att följa. Jag lade till foder till varje ficka, det finns inte med i beskrivningen.Jag har försökt blanda färger och tyger och är nöjd med resultatet!

I´m now, once again, gonna promote the blog Quilter in Motion. Especially Marshas´ post, Friday Finds! That´s where I found the link to my next project: The Creative Suitcase  :)  The tutorial is in English and easy to follow. I added lining to all the pockets, which wasn´t in the tutorial. I´ve tried to mix colours and fabrics and I´m pleased with the result!

creative

creative1

Två dagar kvar till lottningen av Snenesserallyt! Hittills har jag två intresserade………finns det fler??!!?? Skriv din kommentar HÄR, om du vill vara med i utlottningen🙂

Kommentera

