Rapport från ett broderi / Report From an Embrodery

 

Jag har inte broderat på flera år, så nu när jag bestämde mig för att följa Claire och Avis och deras Stitch-Along (SAL), tyckte jag det var riktigt roligt. Jag syr mina blomstertavlor i tur och ordning, sån är jag🙂 Nummer 1 visade sig vara klar…….

I haven´t done any stitching in years, so now when I decided to follow Claire and Avis and theire Stitch-Along (SAL), I found it very amusing. I stitch my flowerpics in the right order, starting with number one, that´s me🙂 Number 1 was already finished………..

broderi1

……….så jag fortsatte med tavla nummer 2! Nu är den också klar, Hurra! Till den 18 maj ska jag försöka ha sytt färdigt blomstertavla nummer tre🙂

………so I continued on embrodery number 2! I´ve finished that one too, Hurray! On May 18 I´ll try to have embrodery number three finished as well🙂

broderi2

8 thoughts on “Rapport från ett broderi / Report From an Embrodery

Kommentera

