Det tredje hjulet / The Third Wheel

Sakta men säkert syr jag mina hjul! Har en hel del andra projekt som tar upp min tid, men nu har jag sytt klart det tredje hjulet🙂 För er som undrar om jag syr en bil, så nej! Quilten heter Mother Earth och du kan läsa mer om den på bloggen ”The UFO Garage and Fabric Depot”. Där finns också en beskrivning på hur man bäst syr dessa hjul🙂

Slowly, slowly I sew my wheels! Have some other project that takes up my time, but now I´ve finished the third wheel🙂 If any one think I´m sewing a car, the answer is no! The name on the quilt is Mother Earth and you can read more about it on the blog ”The UFO Garage and Fabric Depot”. There you´ll also find a tutorial on how to best sew the wheels🙂

hjul3

Det fjärde hjulet är på gång. Jag länkar till EvaJ, Måndag, Visa och berätta. Där finns det mycket inspiration att hämta🙂

The fourth wheel is started. I link to EvaJ, Monday, Show and Tell. There you´ll find a lot of inspiration🙂

mearth3

9 thoughts on “Det tredje hjulet / The Third Wheel

  1. Vilket jobb!!!!Men det kanske är skönt med handsömnad nu på Våren och Sommaren.
    Vilken INSPIRATION du ger och tack även för din länk där mönstret finns samt att du delar med dig på Visa och Berätta.måndag!!Bambikram

Kommentera

